با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
یک ویدئو ارسالی در اینستاگرام در تاریخ 26 بهمن...

اسلایدر

تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 18:13 | نویسنده : معین کریمی

لینک مشاهده ی آنلاین + لینک دانلود در ادامه مطلب...

یک عکس در تاریخ 1 اسفند اضافه شد!

یک عکس در تاریخ 3 اسفند اضافه شد!

تاریخ انتشار: 26/11/92

توضیحات : سلام . دوسال و نيم پيش موقع تنظيم تراك باوركنم اين فيلمو گرفتيم در واقع مهران عباسي اين فيلمو گرفت ... نوازنده تنگه ماهي هم شدم... البته يه مقداري هم تو نرم افزار اديتش كردم و نهايتا اولين صدايي كه تو آلبوم حباب شنيديد همين صداي تنگه شيشه اي بود... شك ندارم كه اصلا فكرشو نميكردين اون صدا ، صداي اين تنگ باشه ... دوستون دارم محسن يگانه 

مشاهده آنلاین(کلیک کنید)

لینک دانلود

 

تاریخ انتشار : 1/12/92

 

تاریخ انتشار : 3/12/92

توضیحات محسن در کنار این عکس:

سلام به دوستان عزيزم لازم دونستم در مورد كنسرت پيش رو در تهران كه ١٢ و ١٣ همين ماه هست يه توضيح مختصر بدم ... اين كنسرت آخرين كنسرت امسال بنده خواهد بود و تمديد نخواهد شد ... در مورد قطعاتي كه اجرا ميشن هم بايد بگم يه چند تا آهنگ رو حذف كرديم و اين آهنگارو جايگزين كرديم بازم بخند ، ضربان معكوس ، اِسكله ، هيشكي نميتونه بفهمه ، بيت آخر(D:) دوراهي و تو حتّي... البته اگه زمان داشته باشيم هروقت كه بارون ميزنه رو هم اجرا ميكنيم. البته بعضياشونو به صورت آنپلاگ اجرا ميكنيم ... راستي ... آهنگهاي زيادي اين ماه ازم پخش ميشه كه اميدوارم دوستشون داشته باشيد... مثه من كه دوستون دارم زيااد... خيلي زياد... photo by amir_aghazadeh

- تراوین

نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت23:41---12 دی 1393
سلام‌محسن عزیز

من میدونم از کجا موسیقی روشروع کردی من علاقه زیادی به موسیقی دارم فقط برای مشهور شدن نیست دوستم دارم یک ترک بسازم وبه خونم لطفا راهنماییم کن
پاسخ:سلام دوست عزیز این یک وب طرفداریه و هیچ رابطه ای با محسن ندارم میتونید از راه های زیر پیام خود را با محسن در میان بگذارید سایت اصلی www.mohsen-yeganeh.com وبلاگ اصلی www.justyeganeh.blogfa.com اینستاگرام محسن یگانه www.instagram.com/mohsenyeganeh فیسبوک محسن یگانه https://www.facebook.com/MohsenYeganehOfficial?fref=ts


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا